21.12.08

..:: ePPy beSDaY ::..




eppy besay untuk ninna.. yuhuuuuuuu... sowey semalam handphone satu hari tido kat dalam keta. dah tu dia silent le plak.. jenuh mencarik.. ingatkan ilang lagi skali kan.. huhuhu...

apapun... harapnya eppy selalu.. ceria selalu.. muda selalu.. ehem ehem ehem... (walaupun dah joint achik semalaya CLUB.. huhuhu.....)dan kekal hingga ke anak cucu.. <--- cewah cam wish owang kawen le plakkkkk... hwahwahwa..

and talking about besday kan.. pagi tadi aku jumpa le sorang sahabat aku tu.. besday dia 14 dis. dia cakap ngan aku.. dia tunggu aku wish besday dia 14 dis hari tu.. 1st mmg aku ilang no dia sbb hp aku lesap. 2nd ... mcm le aku tak leh nak mail ke call ke ext dia... tapi aku sengaja campor malazzzzzz... sbb pada aku.. tak guna nak anggap dia macam sahabat.. wat sakit jiwa hati dan perasaan haku saje... sesuka hati la time suka sembang cam baguzzz... time tak suka.. rasa cam aku lak terhegeh-hegeh.. mana hati tak sakit..

k aaa wey... lain time sembang kemdian.. ada hey la plak nak kena settle..

adiosss

1 comment:

`in said...

me'acey achik :D

ni link blog baru achik ifan ni -
http://achiq.net :D