27.11.08

akhirnya.....

akhirnya....

blog aku dapat pakai baju baru.. ekeke...

terlupa bahawasanya teruk gak nak mensetelkan blog bila udah tukaw layout.. huhuhu.. sejak tinggalkan opish lama.. rasanya ni la first time aku godek2 semula script.. fening wooo.. tetambah lak keje aku kat sini.. mmg dah tak relevan lansung dah dengan apa yang aku buat dulu..

kekadang boring gak kan.. keje kat tempat baru.. atau tukaw keje baru.. cam tak brapa best.. tp kalau tunggu tempat lama pun tak ke mana lak peginya...

perubahan tu penting... <<<-- macam bagus je sebut..

bercerita pasal perubahan.. memang aku akan berubah lagi. baru je dapat offer akhirnya ke tempat baru. nampaknya akan berakhir la waktu aku berkhidmat kat sini.. bila last day? tataw lagi.. aku belum check lagi semua apa yang perlu dibuat.

best ke...?

tataw..

apa2 pun.. bersempena dengan perubahan tu gak .. aku tukaw layout blog aku ni.. samada aku akan cantikkan lagi.. atau aku biarkan terus setakat ni saja.. ntah la..

so.. hopefully.. u all suka gak ngan layout ni.. tak suka pun.. buat-buat la macam suka. ilang 1/2 hari gak aku menggodek menda ni mau kasik betul.. haiyoooo

phewww!!!! lotih mak cik...

1 comment:

Zana S said...

selamat bekerja di tempat bawuuuuuuu...

hebat tak hebat... sekali tukar dua kali setahun kan... :D